Gene’as Pritskeris vadinamas rimtu ir drąsiai eksperimentuojančiu menininku, kurio muzika kartais pavadinama netgi „šmaikščia“. Kaip rašoma žurnale „Fanfare“, „kiekvienas gali pripiešti ūsus Monai Lizai, bet tik nedaugelis kūrėjų juos nupiešia taip meniškai ir kūrybingai kaip Pritskeris“.
Savo dviejų dalių kompoziciją „Revisited Residue“ kompozitorius dedikavo jaunosios kartos serbų akordeonistui Milošui Katanić. „Kuomet Milošas paprašė parašyti kompoziciją akordeonui ir styginių kvartetui, iš karto prisiminiau seniau kurtą kūrinį „Residue“ smuikui, violončelei, fortepijonui ir būgnui. Ši kompozicija niekada nebuvo atlikta, tačiau mano galvoje nuolat skambėjo. Pasinaudojau galimybe ją perkurti ir pažvelgti iš naujo. Pirmoji dalis – tai senesnės kompozicijos medžiaga, o antrajai daliai nusprendžiau sukurti kontrastingą nuotaiką, kur klasteriniai akordai ir grėsmingos faktūros pereina į liūdną, ilgesingą melodiją. Abi dalys plėtoja vieną mintį, kurioje vyrauja prieštaringi požiūriai ir apmąstymai.“ – apie kūrinį pasakojo autorius.
Žaismingą pirmąją „Revisited Residue“ dalį atlieka akordeono virtuozas Tadas Motiečius ir Čiurlionio kvartetas.
PUBLIKUOTA: 2023-12-28
AKORDEONAS: TADAS MOTIEČIUS
ATLIKĖJAI: ČIURLIONIO KVARTETAS
I SMUIKAS: JONAS TANKEVIČIUS
II SMUIKAS: DARIUS DIKŠAITIS
ALTAS: GEDIMINAS DAČINSKAS
VIOLONČELĖ: ELENA DAUNYTĖ